Pro další analýzu a rozhodnutí, která z obou vyslovených heuristických hypotéz (dvě dvojice versus plná čtveřice) je pravdivá, je třeba hledat podpůrné argumenty. Ty můžeme najít v dalších, z prostorového hlediska nenáhodně uspořádaných situacích, ve kterých se, ať už skrytě či otevřeně, projevují citové preference: stolování, jízda autem, zasedací pořádek v kině, divadle, varieté a podobně. Celkem bylo zadokumentováno 18 případů stolování, 20 případů jízdy autem a 19 ostatních případů. Rozbor těchto případů analogický případu nocování poskytují následující tabulky a distribuce:

č. 11 „Letem kulatým světem“, obr. 36
č. 12 „Prázdniny na sněhu“, obr. 86
č. 13 „Dáma s krokodýlem“, obr. 1
č. 18 „Ananas“, obr. 57
č. 23 „Muž přes palubu“, obr. 1
č. 29 „Bukanýři na Blaťáku“, obr. 9
č. 35 „Záhada bílého koně“, obr. 27
č. 45 „Zajatci černého hvozdu“, obr. 38
č. 50 „Signály z neznáma“, obr. 6
č. 61 „Mlok se vrací“, obr. 16
č. 65 „Ledový dům“, obr. 43
č. 71 „Trosečníci pouště“, obr. 35
č. 74 „Neptun jde ke dnu“, obr. 26
č. 78 „Lovci rekordů“, obr. 43
č. 79 „V džungli trav“, obr. 1
č. 93 „Haló, tady ufoni!“, obr. 22
č. 96 „Černá sobota“, obr. 25
č. 105 „Omyl velkého mága“, obr. 30
č. 1 „Čtyřlístek – Vynálezy prof. Myšpulína“, obr. 52
č. 2 „Čtyřlístek mezi piráty“, obr. 9
č. 16 „Ukradený vynález“, obr. 1
č. 16 „Ukradený vynález“, obr. 44
č. 17 „Červený pradědeček“, obálka
č. 25 „Za tygří kůží“, obr. 5
č. 41 „Emír má zelenou“, obr. 1
č. 41 „Emír má zelenou“, obr. 39
č. 52 „Mořský koník“, obr. 1
č. 53 „Zaostřeno na šelmy“, obr. 18
č. 60 „Přízrak hlubin“, obr. 2
č. 61 „Mlok se vrací“, obr. 1
č. 64 „Festival senzací“, obr. 7
č. 64 „Festival senzací“, obr. 43
č. 91 „Mistři volantu“, obr. 11
č. 96 „Černá sobota“, obr. 35
č. 96 „Černá sobota“, obr. 43
č. 106 „Mixle v piksle“, obr. 1
č. 108 „Ovčáci čtveráci“, obr. 2
č. 109 „Cesta mořských vlků“, obr. 5
č. 11 „Letem kulatým světem“, obr. 43 – jízda na saních
č. 14 „Ocelový oř“, obr. 67 – představení v biografu
č. 19 „Ďábelská jízda“, obr. 44 – jízda na saních
č. 24 „Veselo je na pouti“, obr. 15 – kouzelnické představení
č. 27 „Rytíř a hradní paní“, obr. 1 – čtení korespondence
č. 31 „Přistání v divočině“, obr. 4 – let letadlem
č. 32 „Honba za orlíkem“, obr. 30 – lóže v divadle
č. 39 „Ďáblova stěna“, obr. 1 – představení v biografu
č. 39 „Ďáblova stěna“, obr. 2 – porada nad mapou
č. 45 „Zajatci černého hvozdu“, obr. 6 – let v pouťové atrakci
č. 46 „Příliš mnoho detektivů“, obr. 1 – hraní karet
č. 48 „Na rozkaz císaře“, obr. 45 – jízda na raketokole
č. 49 „Chatrč na spadnutí“, obr. 1 – jízda vlakem
č. 52 „Mořský koník“, obr. 13 – jízda na plovacím kole
č. 63 „ABRAKA DABRAKA“, obr. 27 – představení ve varieté
č. 65 „Ledový dům“, obr. 36 – posezení u táboráku
č. 71 „Trosečníci pouště“, obr. 36 – let v letadle
č. 73 „Robot to zařídí“, obr. 1 – čtení korespondence
č. 100 „Zvláštní vydání!“, obr. 78 – porada u stolu

 

KonstelaceStolování
(počet případů)
Ostatní
(počet případů)
K146
K215
K300
K400
K511
K630
K743
K801
K910
K1021
K1110
K1212

 

Konstelace*Jízda autem
(počet případů)
FM | PB18
BF | PM2
PF | BM0

*při jízdě autem z pochopitelných důvodů rozlišujeme pouze dvojice, které sedí vedle sebe, ať už na předních či zadních sedadlech – v úvahu přicházejí tedy pouze tři možnosti; význam symbolů je následující: P – Pinďa, B – Bobík, F – Fifinka, M – Myšpulín

distribuce jednotlivých konstelací
Četnost jednotlivých konstelací: stolování.
distribuce jednotlivých konstelací
Četnost jednotlivých konstelací: ostatní.
distribuce jednotlivých konstelací
Četnost jednotlivých konstelací: čtyřpostel, stolování, ostatní.